SSjjuukk

Hello gott folk ;)
Idag e jag hemma och är lite sjuklig så då undrar ni säkert,
vad gör Leila hemma dah??? Jo hon ligger i soffan och gör inte
så mkt, men nu ska hon fortsätta att inte göra så mkt och kolla
på Pretty Little fucking Liars (fucking hör inte till titteln) !!!!!!!
Pussar och kramar// Leila
GLÖMDE JU MIN KAMERA HEMMA HOS ELVIRA SÅ DÅ PASSADE HON
OCH OLIVIA PÅ ATT TA LITE BILDER UTAN ATT JAG VISSTE DET :D
HÄR ÄR BILDERNA:
Och sedan en lite bild från när jag sov över hos elvira:


Kommentarer
Postat av: Elvira

sv nooopp, det är så mysigt att bara kunna sträcka ut sig på tre madrasser! :O <3 hihihi ;) puss, saknade dig i skolan idag!

2011-03-18 @ 20:22:37
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0