Inte bra bloggande!

Hejsan!
Är jätteledsen för den dåliga uppdateringen och jag hatar själv när
folk har blogg och uppdaterar en gång i månaden så jag ska skärpa mig.
Anledningen är att jag har så himla mkt att göra hela tiden med läxor och sånt,
ska faktiskt börja plugga efter det här inlägget (hehe).
Men imorrn ska jag och Anna ge oss ut och leta prao, hoppas det går bra och att
inte alla ställen säger NEJ för då skulle det bli lite misslyckat så ja....
Nu måste jag sluta för jag (pluggisen) måste öva inför No provet imorrn.
Bye bye// Leila

Kommentarer
Postat av: Elvis

Samma här <3 älska dom! :D Vad fin du var på bilden!

2011-01-27 @ 11:57:15
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0